Globalny gigant kawy Nespresso wprowadza innowacyjną technologię bogatą w algorytmy do ekspresów do kawy z inteligentnymi głośnikami i chatbotami.

„Jesteśmy w klimacie konkurencyjnego biznesu. Nie chodzi tylko o pracę z ostrymi start-upami – choć wciąż śledzimy to, co się dzieje – ale dostarczamy szybkie innowacje, aby zaspokoić natychmiastowe potrzeby konsumentów „- powiedział Vincent Leroudier, menedżer ds. Innowacji w zakresie marketingu cyfrowego w firmie Nespresso.

Nespresso Assistant został uruchomiony we wrześniu w USA i Niemczech na Facebooku Messenger. Oferuje informacje o ofertach specjalnych, recyklingu, sposobie czyszczenia ekspresu do kawy i nowych kaw na rynku. Firma produkująca kawę stwierdziła, że ​​około 70 procent użytkowników zgłosiło pozytywne doświadczenia. Do 2020 r. Konsumenci na całym świecie będą mogli zamawiać kawę za pośrednictwem aplikacji, nie opuszczając programu Facebook Messenger. Nespresso planuje skalować platformę na całym świecie w ciągu najbliższych dwóch lat.

„Wydaje nam się, że bot będzie działał, ponieważ jest łatwiejszy niż strona internetowa lub autorska aplikacja. Ludzie oczekują prostoty, a aplikacja do przesyłania wiadomości jest aktualna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu na telefonie komórkowym lub komputerze. Rozmowy podążają za tobą, na przykład z biura do domu. Boty są bardziej osobiste, interaktywne i rozrywkowe „- powiedział Leroudier.

Nespresso Assistant może zapytać konsumentów, jaką kawę chcieliby mieć z uśmieszkiem emoji lub odpowiedzieć na pytania dotyczące odkamieniania maszyn za pomocą łatwych do naśladowania GIF-ów. Gigant kawowy powiedział, że jeśli bot nie dostarczy, sztuczna inteligencja stale się poprawia, a obsługa klienta w razie potrzeby jest tylko jednym kliknięciem.

Stworzono także nowego Nespresso Voice Assistant, proste żądanie głosowe, uruchomione we Francji dzięki pilotażowemu programowi Google Home, który oferuje klientom podobne usługi do chatbota. Od 2020 r. Konsumenci będą mogli również powiedzieć: „Ok Google, poproś Nespresso o zmianę kolejności mojej kawy!”

W 2016 roku globalna marka zdigitalizowała swoją koncepcję urządzenia za pomocą aplikacji rozszerzonej rzeczywistości (AR), dzięki której miłośnicy kawy mogli zobaczyć, jak wygląda Essenza Mini Nespresso w ich kuchniach.

W 2018 r. Zespoły sprzedaży B2B firmy Nestle zaczęły korzystać z tej samej technologii. Ekspres do kawy Nespresso może teraz siedzieć w hotelu lub restauracji, ponieważ sprzedawca prezentuje go za pomocą specjalnej aplikacji, udostępnia zdjęcie lub wydrukuje je dla konsumentów.

W przyszłości Nespresso twierdzi, że AR może umożliwić konsumentom nałożenie nakładki na obraz ekspresu do kawy na smartfonie z grafiką pokazującą, jak zmienić ustawienia parzenia, odkamieniania, a nawet zasugerowania nowej kawy do wypróbowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *