Największy na świecie detalista Walmart to wybór numer jeden dla kupujących online w USA, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Retail Food Group.

Badanie Online Shopper w 2018 roku ujawniło, że sprzedawca przebił konkurencję ze strony największego rywala e-commerce, Amazon. Większość kupujących wybiera zakupy online w Walmart, Amazon stawiając na drugim miejscu, a lokalne supermarkety zajmują zaś trzecie miejsce.

Jednak Amazon dostał najwyższą ogólną ocenę satysfakcję przy zamawianiu artykułów spożywczych i artykułów spożywczych w Internecie. Gigant e-commerce otrzymał 4,70 na pięć, a Walmart 4,54. Pozostałe supermarkety i sklepy spożywcze oceniono na 4,36.

Kupujący wystawili wysokie oceny za wygodę, efektywne wykorzystanie czasu, a także przyjemność z robienia zakupów.

Doug Madenberg, RFG Principal, zwrócił uwagę na wpływ, jaki Instacart miał na rynek.

„Najwyraźniej Amazon, Walmart i Instacart wykorzystują zarówno swoje doświadczenie w przestrzeni, jak i kapitał, który nieustannie inwestują, w ulepszanie zamawiania i realizacji zakupów spożywczych w Internecie. Supermarkety i sklepy spożywcze obsługujące handel elektroniczny samodzielnie lub za pośrednictwem platformy innej firmy powinny brać pod uwagę wyniki Instacart i zapewnić, że ich usługi zapewniają doświadczenie na tym samym lub wyższym poziomie „- powiedział Madenberg.

„Nic dziwnego, że kupujący w sklepie spożywczym online są bardziej wydajni i wygodni. Ale fakt, że kupujący w Internecie uznają to doświadczenie za bardziej przyjemne i przyjemniej zaskakujące niż wizyta w sklepie, powinien być sygnałem ostrzegawczym dla wszystkich sprzedawców detalicznych. „

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *