Zwyczaje zakupowe Polaków totalnie zmieniają to co, wiedzieliśmy na temat sektora kosmetycznego. Jeśli popularne firmy chcą pozostać na topie muszą jak najszybciej zmienić swoje podejście do handlu detalicznego, aby sprostać nowym oczekiwaniom klientów. W badaniach konsumenckich można zauważyć kilka przodujących trendów, jakimi się kierujemy.

  • Trend Green / Clean – dla klientów coraz ważniejszy jest „czysty skład” oraz naturalność. Dlatego tak popularny jest trend eco, który rozciąga się na sektor opakowań i na cały obszar zakupów.
  • Luksus – obecnie sam akt zakupu ma być wyjątkowym przeżyciem. Dlatego największe firmy prześcigają się w pomysłach na architekturę sklepu, instagramowe aranżacje oraz wszechobecny luksus.
  • Omnichannel – dziś tradycyjne zakupy to nie wszystko. W czasach mediów społecznościowych, gdy wszyscy są ciągle online, należy zadbać o synchronizację swoich systemów sprzedaży online i offline.
  • V-commerce – zakupy za pomocą głosu stają się coraz popularniejsze, ponieważ są bardzo intuicyjne i naturalne. To właśnie ten trend stanowi w 100% przyszłość branży.

Więcej na ten temat: https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/dzial/3575-konsument-i-trendy/artykuly/cztery-trendy-ktore-zmieniaja-oblicze-sektora-kosm,55864

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *