Od jakiegoś czasu można zauważyć, że branża FMCG rośnie w siłę. Już co trzecia osoba robiąca zakupy wybiera w sklepie produkty wysokiej jakości. Mimo to, jednak cena i akcje promocyjne również mają znaczenie. Częstszy i bardziej zróżnicowany wybór lepszych produktów ma duży wpływ wzrost świadomości społeczeństwa.

Jakie są trendy w branży FMCG?

  • Czysta etykieta – coraz więcej osób zwraca uwagę na pochodzenie produktów.
  • Bliskość najważniejsza – najczęściej kupują lokalnie i blisko domu.
  • Ważna kwestia polskości – klienci wykazują zauważalny patriotyzm zakupowy, co przekłada się na większe zainteresowanie polskimi produktami.
  • Zdrowa żywność – Polacy zaczynają bardziej zwracać uwagę na to co jedzą. Aż trzy czwarte kupujących uważa, że wybór produktów, które są zdrową żywnością, powinien być w sklepach większy.
  • Promocje i oferta dla wybranych grup – najbardziej atrakcyjną formą promocji dla obecnego konsumenta wydaje się obniżka ceny pojedynczego produktu. Doceniane są karty lojalnościowe i bony.

Z powyższych punktów wynika, że styl życia Polaków widocznie się zmienia. Dzięki temu, powstają nowe trendy, które wpływają na nowe spojrzenie w branży FMCG.

Więcej na ten temat – https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/siedem-trendow-ktore-ksztaltuja-zakupy-produktow-f,55333/1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *