Tesco zaprezentowało w tym tygodniu pierwszy z nowych sklepów dyskontowych Jack’s, w Wielkiej Brytanii. Nowy sklep ma na celu pozyskanie gigantów supermarketów dyskontowych Aldi i Lidl w walce o udział w rynku.

Marka została zaprezentowana podczas środowej premiery i otwarta w czwartek.

Nowa sieć oferuje niższe ceny i znacznie mniejszą gamę produktów niż Tesco, z około 2600 linii produktów, z których większość będzie własną marką. Mniejszy wybór oznacza, że ​​firma może zaoferować niższe ceny.

The Independent donosi, że sklep nosi imię założyciela Tesco, Jacka Cohena, który wypuścił markę z stoiska na targu w Hackney, który rozpoczął w 1919 r.

Jack koncentruje się na sprzedaży przede wszystkim produktów brytyjskich, z których osiem na 10 przedmiotów zostało wyprodukowanych, wyhodowanych lub wyhodowanych w Wielkiej Brytanii.

Sklepy będą miały minimalistyczny wygląd, nawet pod względem opakowań.

Tesco zamierza otworzyć w przyszłym roku 10-15 sklepów marki Jack’s. Pięć z nich powstanie w wyniku przejęcia nieruchomości już posiadanych przez Tesco.

Grupa zatrudni od 20 do 25 pracowników dla każdego nowego oddziału, co może oznaczać 375 nowych miejsc pracy.

Jednak wynagrodzenie będzie niższe dla pracowników Jacka niż pracowników Tesco, z powodu różnych warunków pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *