Czy czeka nas rewolucja w branży okulistycznej? Największy sklep internetowy Szkla.com postanowił wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów i rozwinąć nową sieć sprzedaży w postaci Soczewkomatów.

Soczewkomaty to nowoczesne urządzenia, w których klienci samodzielnie mogą kupić szkła kontaktowe oraz akcesoria do pielęgnacji soczewek.  Klienci mogą wybierać spośród szkieł o różnej mocy: od -0.75 do -8.00, a także soczewek kolorowych i płynów pielęgnacyjnych. W automatach dostępne są produkty o różnej mocy (ponad 350), wielu znanych producentów. Jeśli chodzi o ceny, to zbliżone są do tych internetowych.

„Na rynku nie było maszyny, która spełniałaby w pełni nasze wymagania dotyczące tego kanału sprzedaży. Zbudowaliśmy więc ją od podstaw sami. Szkic powstał na kartce papieru. To jedyna tego typu maszyna na świecie. Urządzenie zostało wymyślone, zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce” – mówi Mateusz Matula, współzałożyciel i prezes spółki Szkla.com.

Automaty dostępne są już w 37 lokalizacjach w całym kraju, a ich liczba stale rośnie. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *