Na początku października Piotr i Paweł zamknął kolejne 9 placówek. W Polsce zamknięto już 23 placówek, w tym 5 z nich zmieniło szyld na Biedronkę.

Jak deklarował wcześniej prezes Piotra i Pawła, docelowo zamkniętych będzie co najmniej 20 sklepów Piotra i Pawła.

Na liście do zamknięcia znalazły się następujące placówki: Szczecin (ul. Struga 03), Wrocław (ul. Krzywoustego ‚Młyn’), Grudziądz (ul. Chełmińska), Pruszcz Gdański (ul. Dobrowolskiego), Piła, (ul. Ogińskiego), Warszawa (ul. Magiczna), Łódź (CH Sukcesja). 10 października zamknięte zostaną sklepy w Gdańsku (ul. Limbowa) i Grudziądzu (ul. Włodka).

Oprócz zamykania sklepów Piotr i Paweł ogłosił wprowadzenie nowego programu lojalnościowego, będącego równocześnie nowoczesną platformą komunikacji z konsumentem oraz repozycjonowanie marki wsparte zintegrowanymi działaniami komunikacyjnymi.

– Kończymy proces towarowania magazynu centralnego, co ma bezpośrednie przełożenie na szerokość asortymentu na naszych półkach. W drugiej części miesiąca startuje nasza odświeżona gazetka – mówi Marek Miętka, Prezes Zarządu Piotra i Pawła. –

Już wkrótce pokazany zostanie nowy wzorcowy sklep Piotra i Pawła w prestiżowej lokalizacji w Poznaniu. Wszystko po to aby przyciągnąć nowych i odzyskać stałych klientów sklepów sieci – dodaje.

– Piotr i Paweł nie znika z rynku – mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci. – Wręcz przeciwnie, umacniamy swoją pozycję w miejscach, gdzie są nasi klienci. W większości miast, gdzie zamknęliśmy jeden czy dwa nasze sklepy mamy więcej placówek w innych lokalizacjach i na ich rozwoju będziemy się koncentrować – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *