Piotr i Paweł w czasach świetności posiadał nawet ponad 140 sklepów, teraz liczba sklepów może zmniejszyć się o połowę. Docelowy model zakłada na pozostanie około 70 sklepów w istotnych dla marki lokalizacjach – poinformowała spółka, w której trwa postępowanie sanacyjne.

– Piotr i Paweł nie znika z rynku – zapewnia jednak Marek Miętka, prezes Piotra i Pawła. – Realizujemy plan pozyskując środki na finansowanie restrukturyzacji i przygotowując się do kluczowego okresu handlowego, czyli Świąt Bożego Narodzenia – dodaje szef Piotra i Pawła.

Przedstawiciel sieci tłumaczy, że oddanie wspomnianych trzech sklepów Carrefourowi to „element realizowanego planu restrukturyzacji” wdrażanego w spółce. – Negocjacje z różnymi inwestorami dotyczące przejęcia kilku kolejnych sklepów trwają – podkreśla Miętka.

Poznańska sieć zapowiedziała, że już wkrótce wprowadzi nowy program lojalnościowy oraz wystartuje z nową kampanią marketingową. Towarzyszyć ma temu – jak deklaruje Miętka – poszerzenie asortymentu na półkach sklepów Piotra i Pawła.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *