Old Spice świętuje 80 lat w branży dzięki wypuszczając nową kolekcję Old Spice Beard Care, dostępnej wyłącznie na Amazon.

Marka Procter & Gamble wprowadziła na rynek pierwszą linię produktów do pielęgnacji brody: Beard Oil, Beard Balm, Beard Conditioner i Beard Wash.

„Broda: już nie tylko dla drwali, piratów i dziewiętnastowiecznych psychiatrów! Prawie jedna trzecia amerykańskich mężczyzn nosi teraz fryzurę na twarzy, a Old Spice to legendarna marka pomagająca chłopakom poruszać się po morzach męskości „- powiedział John Brownlee, dyrektor marki Old Spice w Procter & Gamble.

Old Spice współpracował z Jasonem Kelce z Philadelphia Eagles i Travisem Kelce z Kansas City Chiefs w kampanii reklamowej „The Guarie Guys Old Guys Guide” dla facetów z brodami w mediach społecznościowych. Została stworzona przez agencję reklamową Wieden + Kennedy (Portland). Seria reklam podkreśla każdy produkt z dużym humorem Old Spice.

Old Spice wydało także książkę z poematami o brodzie zatytułowaną „The Old Spice Guys’ Grooming Guidance Guide for Guys with Beards & Other Poems”, która jest dostępna do pobrania na Amazon. Za każdą zakupioną książkę Old Spice przekaże wszystkie dochody organizacjom charytatywnym zaangażowanym w poprawę zdrowia mężczyzn.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *