Kilka dni temu opublikowano raport podsumowujący wspólną inicjatywę McDonald’s i Alliance For a Healthier Generation, którym udało się zrealizować zmiany oraz plany dotyczące oferty dla dzieci.

Nowe plan menu dla dzieci

W 2013 r. ogłoszono zobowiązania zmian w zakresie oferty dla dzieci i sposobu jej komunikowania. Firma bardzo dobrze zdaje sobie sprawę jak duży wpływ ma na kształtowanie się świadomości oraz nawyków żywieniowych dzieci, dlatego wspomniany plan zakładał, że we wszelkich reklamach zestawów Happy Meal będą będą prezentowane wyłącznie opcje z owocami, warzywami czy wodą. Podane zostaną również wartości odżywcze oraz kaloryczność oferty – tutaj także będą wprowadzane zmiany, by posiłki były smaczne, ale i zdrowe.

W raporcie można zaobserwować wzrost sprzedaży wody, soków i mleka w zestawach dziecięcych z 36% do 48%. Więcej wynosi liczba kombinacji zestawów dziecięcych zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne i wodę. Wszystko idzie w dobrym kierunku, zdrowym kierunku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *