Carlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych pod marką Birell.

Birell to piwo bezalkoholowe, warzone ze składników pochodzenia naturalnego (jęczmień, pszenica, chmiel, woda). Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczne, co czyni go idealnym napojem orzeźwiającym dla lubiących aktywnie spędzać czas, doskonale nawadnia organizm, zwłaszcza po wysiłku fizycznym – przedstawia nowy produkt Carlsberg Polska.

Birell jest odpowiedzią na zmiany w rynku konsumenckim – zwiększenie popularności piw bezalkoholowych połączonych ze zwiększoną aktywnością fizyczną społeczeństwa.

​Birell to marka dla ludzi, którzy dawno temu pożegnali się z monotonią i spaniem do południa. Jest piwem bezalkoholowym, a sprzedaż tej kategorii wzrosła w I półroczu 2018 r. o ponad 60 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2017. Ponad 60 proc. Polaków deklaruje też prowadzenie aktywnego trybu życia. Dajemy im możliwość delektowania się smakiem piwa bezalkoholowego o właściwościach izotonicznych. Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni m.in. poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych i sportowych w Polsce – mówi Dariusz Chalecki, marketing manager piw bezalkoholowych & superpremium w Carlsberg Polska.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania reklamowa – spoty TV, aktywność w mediach społecznościowych, reklamy w internecie oraz na nośnikach OOH.

Nowe piwo Carlsberg’a dostępne jest na razie w sieci sklepów Żabka oraz w wybranych sklepach na terenie Warszawy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *