Gigant w branży cukierniczej Nestlé spodziewa się, że sprzedaż organiczna wzrośnie w 2019 r., Po wznowieniu wyników wzrostu w Chinach i USA w ubiegłym roku.

„Jesteśmy zadowoleni z naszych postępów w 2018 roku. Wszystkie wskaźniki wyników finansowych znacznie się poprawiły, a obserwowaliśmy ożywienie na dwóch największych rynkach, w USA i Chinach, a także w branży żywienia niemowląt. Nestlé kontynuuje inwestowanie w przyszły rozwój, a jednocześnie zwiększyło ilość gotówki zwróconej akcjonariuszom poprzez nasz program dywidend i wykupu akcji – powiedział Mark Schneider, Nestlé CEO.

„Dokonaliśmy znaczącego postępu w transformacji portfela i zaostrzyliśmy strategiczny kierunek naszej Grupy, wzmacniając kluczowe kategorie wzrostu i obszary geograficzne w tym procesie. Nasza wyjątkowa strategia żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia, z żywnością, napojami i odżywczymi produktami zdrowotnymi, stała się o wiele jaśniejsza, ponieważ ukończyliśmy znaczną liczbę transakcji i ogłosiliśmy strategiczne przeglądy dla Nestlé Skin Health i Herta. „

Sprzedaż organiczna wzrosła o 3,0 procent w całym roku, a RIG o 2,5 procent w całym roku. Nabycia netto zwiększyły sprzedaż o 0,7 proc., W związku z nabyciem licencji Starbucks i Atrium Innovations. Ameryka Północna również wykazała stały wzrost w opiece Purina, w tym Pro Plan, Fancy Feast i Tidycat oraz online. Młynki do kawy i Nestlé Professional utrzymały wysoki wzrost.

Gigant słodyczy odnotował również wzrost po wprowadzeniu Nescafé Gold i KitKat Gold w Australii. Ogólnie rzecz biorąc, dla Oceanii i Azji, żywienie niemowląt, Purina Petcare i Nestlé Professional wzrosły w połowie liczby jednocyfrowej dzięki dobrym wynikom w drugiej połowie. Podstawowa marża zysku operacyjnego w Strefie poprawiła się o 60%.

Nespresso odnotowało dodatni wzrost we wszystkich regionach, kontynuując ekspansję globalną, osiągając 792 butiki.

„W 2018 r. Ulepszyliśmy nasz silnik innowacji, aby zapewnić ciągłość technologii i krótszy czas wejścia na rynek. W szybko zmieniającej się żywności i napojów Nestlé ma wszystko, czego potrzeba, aby prawdziwie podniecić konsumentów dzięki znaczącym innowacjom i niezbędnym produktom „- powiedział Schneider.

„Potwierdziliśmy nasze przywództwo w zakresie zrównoważonego rozwoju w czasach, kiedy konsumenci i regulatorzy na całym świecie coraz częściej szukają rozwiązań dla dzisiejszych problemów środowiskowych i społecznych. Decydujące znaczenie mają nasze zdecydowane działania i zdecydowane zobowiązania dotyczące rozwiązania problemu globalnych odpadów opakowaniowych. Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszych celów na rok 2020 i położenia Nestlé na zrównoważony i zrównoważony wzrost w kolejnych latach. „

Nestlé ogłosiło również w czwartek, że firma proponuje wybór zarządu Dicka Boera, byłego prezesa i dyrektora generalnego Ahold Delhaize oraz Dinesha Paliwal, prezesa i dyrektora generalnego Harman International.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *