Firma PepsiCo’s Lay’s wydała trzy limitowane edycje inspirowane popularnymi gatunkami muzycznymi poprzez program „Turn Up the Flavour”.

„Podobnie jak smak, muzyka ma moc wywoływania silnych emocji, takich jak radość, namiętność i nostalgia” – powiedziała Katie Ceclan, starszy dyrektor ds. Marketingu w firmie Lay’s.

„Te emocje można jeszcze bardziej pogłębić, gdy połączymy właściwy smak i muzykę razem – i to jest dokładnie to, co wysłaliśmy, by zrobić z programem” Podnieś smak „.

„Jako marka, która uwielbia zachwycać naszych fanów, z niecierpliwością oczekujemy, że przyniosą im dwie rzeczy, które uwielbiają – wyłącznie pyszne smaki Lay’s i niesamowity dźwięk Bebe Rexha. Nasze ograniczone smaki w połączeniu z ekskluzywnymi, nowymi utworami Bebe tworzą indywidualne wrażenia sensoryczne, które nasi fani mogą posmakować, posłuchać i cieszyć się. „

„Jako artysta uwielbiam zanurzać się w różne gatunki muzyczne, ponieważ wszystkie one wywołują różne emocje. Możesz odczuwać te same emocje podczas degustacji różnych smaków „- powiedziała Rexha.

Fani mogą znaleźć smaki w sklepach detalicznych w USA od 4 marca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *