Międzynarodowy gigant Mondelēz zainwestował kolejne 5 milionów dolarów – oprócz początkowego 17 milionów dolarów finansowania – w Globalnym Centrum Technicznym we Wrocławiu.

Nowe centrum techniczne, które ma zostać otwarte w przeciągu 1,5 roku, rozszerzy badania i rozwój (R & D) Mondelēz, poza czekoladę i słodycze, aby służyć innowacjom w zakresie gumy i cukierków.

„Wrocławskie Centrum Techniczne jest wyjątkowe nie tylko dla różnorodnych i utalentowanych naukowców i inżynierów, ale także dla biegłości w zakresie czekolady, herbatników i gumy oraz technologii cukierkowych. Dzięki tej nowej inwestycji będziemy mogli zaskakiwać i zachwycać naszych klientów i klientów dzięki nowym, ekscytującym kombinacjom technologii, formatów, wypełnień i wielu innych „- powiedział Kevin Powell, wiceprezes Mondelēz RDQ Biscuits oraz Gum & Candy.

Centrum będzie służyć jako centrum badawczo-rozwojowe dla kultowych globalnych i lokalnych marek firmy, w tym Oreo, belVita, Milka, Cadbury Dairy Milk, Toblerone, Trident, Hollywood, Stimorol i Dirol. Ekspansja jest częścią 65 milionów dolarów zainwestowanych w duże ośrodki RDQ na całym świecie. Mondelēz powiedział, że te koncentratory pozwalają firmie „rekrutować, zatrzymywać i rozwijać talenty w wielu dziedzinach nauki i techniki, jednocześnie przyspieszając rozwój firmy i innowacje”.

„Nasza misja w Mondelēz International jest prosta – aby zaoferować konsumentom odpowiednią przekąskę, we właściwym momencie, we właściwy sposób, a nasza globalna sieć centrów technicznych jest kluczowa dla wsparcia tego” – powiedział Rob Hargrove, wiceprezes ds. Badań, rozwoju i jakości .

„Polska jest jednym z naszych najważniejszych rynków w Europie Środkowej, z imponującą siecią produkcyjną, a Wrocław to nowoczesne miasto otwarte na inwestycje. Osadzenie jednego z naszych największych centrów technicznych wyraźnie świadczy o znaczeniu Polski i Europy w naszej globalnej sieci badawczo-rozwojowej. Jest także domem dla wiodących uczelni technicznych i najwyższej klasy specjalistów. Teraz, dzięki ekscytującemu rozszerzeniu na Gum i Candy, tworzymy tutaj około 50 nowych miejsc pracy „.

W centrum Mondelēz ‚Wrocław znajduje się ponad 200 ekspertów FMCG, w tym naukowcy, inżynierowie i inni specjaliści z 28 różnych narodowości. Witryna jest wyposażona w dużą instalację pilotażową do czekolady i herbatników; nowa, dedykowana roślina pilotażowa do produkcji gum i słodyczy; laboratoria analityczne i sensoryczne – łącznie kreatywna przestrzeń o powierzchni 12 500 m2 na nowe pomysły i eksperymenty. Gigant słodyczy powiedział, że centrum we Wrocławiu będzie ściśle współpracować z ponad 40 miejscami w swojej sieci produkcyjnej w całej Europie.

Oprócz Wrocławia, Mondelēz International ma 10 innych centrów technicznych na całym świecie, w tym East Hanover, New Jersey, w Stanach Zjednoczonych; Curitiba w Brazylii; Bournville and Reading, Wielka Brytania; Thane w Indiach; Singapur i Suzhou w Chinach; Saclay we Francji i Monachium w Niemczech.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *