Producent słodyczy 17 listopada podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim podczas inauguracji nowego sezonu Pucharu Świata na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle-Malince. Współpraca będzie związana z nową strategią dla marki Milka.

„Skoki narciarskie są Polakom szczególnie bliskie, a marka Milka związana jest z nimi od bardzo dawna” – podkreślił na specjalnej konferencji prasowej prezes Mondelez Polska, Janusz Idczak.

Producent podjął już pierwsze widoczne działania związane z wprowadzeniem nowej strategii. Do sklepów trafia już limitowana seria produktów Milka z wizerunkiem skoczków. Ukazano także przygotowany wcześniej bilbord sponsorski, który będzie pokazywany przed i po każdej transmisji telewizyjnej konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2018/2019. Mondelez zapowiada również szerokie działania w Internecie oraz social media, zarówno jeżeli chodzi o współpracę z pierwszą kadrą skoczków, jak również klubami sportowymi. Pojawi się też promocja w sklepach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *