Przewiduje się, że internetowy rynek detaliczny artykułów spożywczych w Stanach Zjednoczonych osiągnie 26,87 miliarda USD do 2025 roku, dzięki zwiększeniu wykorzystania zaawansowanej technologii, szybkiego dostępu do Internetu i dostępności produktów online, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Hexa.

Coraz więcej osób decyduje się na zakup swoich artykułów spożywczych online, a millenialsi zwiększają rynek, ponieważ preferują bardziej dogodne opcje. Większość millenialsów również zna się na technologiach i woli bezproblemowe przeglądanie online. Cotygodniowe zniżki i oferty to kolejna duża atrakcja dla tej kategorii.

Firmy starają się oferować innowacyjne opakowania i strategie marketingowe, aby przyciągnąć milenialów, aby wydawać więcej na produkty spożywcze online. Hexa mówi, że detaliści łączą wytrzymałość z projektem, aby przyciągnąć dużą bazę klientów. Dostępność zaawansowanych rozwiązań w zakresie opakowań prawdopodobnie będzie napędzać wzrost.

Wzrost popularności żywności ekologicznej i naturalnej pobudził promocję lokalnych produktów wśród sprzedawców detalicznych.

Amazon jest wiodącym graczem w sektorze spożywczym online ze swoją popularną spółką AmazonFresh, a następnie Peapod. Większość sprzedawców wybiera fuzje i przejęcia jako kluczową strategię rozwoju.

Nowatorskie koncepcje, takie jak klienci indywidualni i sklepy Amazon Go, poprawiają także obsługę płatności i transakcji kasowych dla klientów. Oczekuje się, że rewolucyjne i tanie zakupy online wpłyną na rozwój branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *