Internet szybko staje się realnym kanałem zakupów dla FMCG i nie jest już tylko narzędziem badawczym dla tej kategorii, jak wynika z badań Nielsena w kategorii „Podstawowe zasady zakupów”.

Nielsen odkrył, że milenialsi napędzają wzrost zakupów online produktów FMCG, a 61 procent twierdzi, że kupuje produkty FMCG w Internecie.

Kiedy milenialsi stają się rodzicami, zmieniają się ich schematy zakupów, kupując więcej artykułów gospodarstwa domowego, zestawów do pielęgnacji niemowląt i posiłków niż przeciętne amerykańskie gospodarstwo domowe. Bardziej prawdopodobne jest, że inne pokolenia będą brały pod uwagę usługi subskrypcji, a trzy z pięciu najlepszych kategorii FMCG, które kupują online, są oparte na subskrypcji.

Smartfony stają się coraz częściej urządzeniami do zakupów internetowych – 40 procent ich zakupów odbywa się za pośrednictwem telefonu komórkowego.

Mimo że 60 proc. Decyzji konsumenckich w USA dotyczących FMCG wciąż jest podejmowanych na półce, milenialsi są znacznie bardziej wygodni w wyszukiwaniu online i konsultowaniu mediów społecznościowych podczas badania produktów do zakupu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *