Firma cukiernicza Mars i gigant technologiczny Google połączyli siły, aby zapewnić roczną dostawę batonów Marsa ciekawskim Australijczykom. Kampania „Sticky Searchuations” świętuje najdziwniejsze pytania, jakie ludzie zadają popularnej wyszukiwarce, a Mars nagradza tych, którzy jako pierwsi wyszukiwali w Google konkretne pytanie „Jak”. (Kampania dotyczy jedynie mieszkańców Australii)

„Mnóstwo Australijczyków udaje się do Internetu szukając odpowiedzi na ich niezręczne pytania. W przypadku wyszukiwania w Google rzeczy, które są trochę poza polem, a czasami zaskakująco często, ukryliśmy roczną dostawę batonów Mars, które można wymienić za pomocą szybkiego kliknięcia. Oznacza to, że nawet jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi, będziesz miał dość czekolady, aby poradzić sobie w każdej sytuacji – mówi Suzanne Morrison, dyrektor marketingu w Mars Wrigley Confectionery.

Jeśli jesteś pierwszą osobą, która szuka w Google konkretnych pytań i kliknięć, wygrasz roczną dostawę batonów Mars. Mars opublikował listę „Dealing With It”, która ujawnia jedne z najbardziej nieczytelnych wyszukiwań, które zrobili Australijczycy.

Dziwaczne pytania na liście to „Jak zatrzymać czas?” I „Jak zamówić wino bez wyjścia na niekulturną osobę?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *