Kosmetyczny gigant L’Oréal i Tmall grupy Alibaba pogłębiły partnerstwo, ponieważ znalazły sposoby na wykorzystanie chińskiego sektora pielęgnacji męskiej.

L’Oréal China uruchomiło flagowy sklep House99 na Tmall na początku tego tygodnia z piłkarzem i założycielem Davidem Beckhamem. Nowa pełna oferta wysokiej klasy produktów do pielęgnacji dla mężczyzn obejmuje produkty do pielęgnacji skóry, włosów i golenia.

„Cieszymy się, że możemy przemierzyć falę cyfrowej transformacji wraz z Tmall Grupy Alibaba. Jako pierwsza firma kosmetyczna na rynku chińskim, L’Oréal China będzie kontynuować pogłębianie współpracy z lokalnymi partnerami innowacyjnymi, aby uwolnić wartość wglądu w dane i stworzyć wartość dla naszych klientów „- powiedział Stephane Rinderknech, dyrektor generalny L’Oréal China. . „Dzięki naszej strategii” Beauty for All „i strategii zorientowanej na klienta, naszym nadrzędnym celem jest spersonalizowanie produktów, usług i doświadczeń dla każdego chińskiego konsumenta.”

Centrum Innowacji Tmall (TMIC), oddział ds. Innowacji w handlu detalicznym Tmall, będzie ściśle współpracować z L’Oréal China, aby bardziej skoncentrować się na swoich męskich klientach. Badania przeprowadzone przez obie firmy wykazały, że sprzedaż internetowa produktów do pielęgnacji męskiej wzrosła o ponad 50 procent w ciągu ostatnich dwóch lat.

„Dzięki niezrównanej wiedzy klientów firmy Tmall staramy się pomóc firmie L’Oréal China zaoferować klientom najlepsze w swojej klasie spersonalizowane produkty. Firma Tmall przekształciła rozwój produktu w każdym obszarze, od innowacji produktu i budowania marki do aktywów konsumenckich i zarządzania kanałami. Pomagamy markom odkrywać nowy popyt i rynki, a także oferujemy zupełnie nowe doświadczenia klientom „- powiedział Jet Jing, prezes Tmall.

L’Oréal China i Tmall również zaprezentowały nową kampanię „Super U Carnival”, online i offline od 25 do 30 września. Męscy konsumenci mogą znaleźć odpowiednie produkty do pielęgnacji włosów przy pomocy danych. W Hangzhou znajduje się także sklep z wyskakującymi okienkami z pięcioma wciągającymi salonami, aby zaspokoić wyjątkowe style i preferencje klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *