Konsumenci generacji Z wolą kupować od firm, które oferują zarówno doświadczenia online, jak i w sklepach, zgodnie z badaniem WP Engine.

Kupujący Gen Z, urodzeni w latach 1996-2010, powiedzieli, że wolą, aby firmy miały obecność online oraz fizyczny sklep, a około 62 procent powiedziało, że firma internetowa nie jest mniej godna zaufania niż firma prowadząca wyłącznie działalność offline.

Badanie, w którym analizowane są trzy kluczowe aspekty związku Gen Z z technologią cyfrową: Bycie online, kupowanie online i budowanie online, również wskazuje, że około 63 procent konsumentów Gen Z jest bardziej skłonnych do kupowania od firmy, która przyczynia się do społecznych przyczyn, podczas gdy i odwrotnie, 54 procent Baby Boomers twierdziło, że to nie ma znaczenia.

„Gen Z jest na dobrej drodze, aby stać się największą generacją konsumentów do roku 2020”, powiedział Mark Randall, menedżer w Australii / Nowej Zelandii w firmie WP Engine.

„Będzie to miało poważne konsekwencje dla marketerów i marek, którzy, aby skutecznie zaangażować Gen Z muszą objąć nowe technologie, eksperymentować z nowymi formami komunikacji i uwewnętrznić niuanse w tym, jak Gen Z płynnie łączy analogowy i cyfrowy świat.”

Badanie pokazuje, że ponad połowa – 55 procent konsumentów Gen Z jest zależnych od Internetu i nie może wygodnie przejść bez niego dłużej niż cztery godziny.

Jednak pomimo chęci generowania dostępu do Internetu przez Gen Z za pomocą nowych metod i różnych urządzeń nadal pokazują wyraźne preferencje dotyczące witryny firmy za pośrednictwem aplikacji mobilnej podczas robienia zakupów – wynika z ankiety. Odnosiło się to do wszystkich pokoleń: Baby Boomers przewodziło 89 procent, a następnie Gen X (87 procent), Millenialsi (80 procent) i Gen Z (75 procent).

Około 70 procent konsumentów Gen Z martwi się, że ich działania online, w tym posty w mediach społecznościowych i przeszłe zakupy, wpłyną na oferty pracy, a 49 procent wierzy, że ich reputacja online będzie determinować ich opcje randkowe. WP Engine powiedział, że być może właśnie dlatego Gen Z jest mocno zaangażowany w autentyczność, biorąc pod uwagę marki, których używa i kupuje.

Zgodnie z badaniem 75 procent kupujących w segmencie Gen Z ufa firmie bardziej, jeśli obrazy, których używają, nie są sztucznie poprawiane w programach graficznych, a 85 procent ma zaufanie do firmy, jeśli używają rzeczywistych klientów w swoich reklamach.

„Łączą ludzkie i cyfrowe doświadczenia – to dla nich jedna połączona rzeczywistość. Są napędzane przez zaangażowanie technologii i wartość, autentyczność, kreatywność, łatwość udostępniania i cel. I szukają tego ze świata. „

Centrum Kinetyki Generacyjnej zleciło WP Engine przeprowadzenie badania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *