Do końca roku REWE Group zainwestuje ponad 1,6 mld euro w rozbudowę oraz modernizacje swojej sieci sklepów. Około 1mld euro z tej kwoty zostanie przydzielone na sklepy z rodzimym kraju. Właśnie w Niemczech zostanie zmodernizowanych ponad 300 sklepów REWE i PENNY. REWE Group jest jedną z najszybciej rozwijającą się firmą w branży detalicznej w Niemczech i Europie.

Dyrektor ds. ekspansji detalicznej Stephan Koof zaznaczył:

„Będziemy utrzymywać wysoki wskaźnik rozwoju i nasze dążenie do innowacji. REWE Group jest prawdopodobnie jedyną firmą na rynku, która z powodzeniem może rozwijać różne koncepty handlowe – sklepy o powierzchni 100 mkw. (REWE to Go) oraz supermarkety i sklepy PENNY do 5 tys. mkw. (REWE Center). Nasze nowe koncepty mają na celu połączenie zakupów ze stylem życia konsumentów. Grupa REWE jest szczególnie elastyczna, jeśli chodzi o obecność w lokalizacjach, gdzie zamieszkują rodziny. Popyt na produkty jest coraz większy, szczególnie w gęsto zaludnionych obszarach metropolitalnych. Połączenie sektora handlowego z mieszkaniowo-gastronomicznym nie wyklucza się wzajemnie, co stanowi ogromne możliwości”.

Grupa REWE prowadzi supermarkety REWE i sklepy PENNY w śródmieściach – sklepy często znajdują się na parterze, a nad nimi są rozmieszczone lokale mieszkaniowe lub inne pomieszczenia komercyjne. Coraz więcej klientów chce mieć możliwość robienia zakupów „po drodze”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *