Nestlé otworzył w Tokio bar, aby zareklamować wydanie nowego batonu Kit Kat o smaku sake.

„Craft Sake Week @Kit Kat Bar” oferuje odwiedzającym podgląd nowego batona czekoladowego o smaku Umeshu Plum Sake w połączeniu z koktajlami. Przestrzeń jest nadzorowana przez byłego gwiazdora piłki nożnej Hidetoshi Nakata, obecnie znanego z pracy z ponad 350 lokalnymi browarami sake, projektującymi produkty promujące ich wina ryżowe zarówno w kraju, jak i na świecie.

Dwa zestawy Ume Sake Kit Kat i pary koktajlowe serwowane w szklankach Milano są główną atrakcją. Koktajle, stworzone przez znanych projektantów koktajli rzemieślniczych w celu uzupełnienia smaków nowego Kit Kat, są dostępne wyłącznie w barze.

Pop-up, który potrwa do 24 września, zawiera inne produkty współpracujące i kuratorowane przez Nakatę, aby przekazać piękno tradycyjnego japońskiego rzemiosła sake, jak również obszar degustacji sake.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *