Kaufland wprowadził swoją nową markę własną do polskich sklepów – „K to Go” to produkty na wynos, które możemy konsumować w biegu. Do linii produktów należą napoje, w tym cztery rodzaje gotowych do spożycia kaw Arabica, shake o smaku bananowym, czekoladowym oraz waniliowym, a także gotowe kanapki oraz muesli śniadaniowe. W tak różnorodnej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. Kaufland obiecuje, że w miarę możliwości będzie powiększał serie i produkty które będą spersonalizowane pod polskiego klienta.

– Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów produktami, które nadają się do szybkiego spożycia. Z myślą o nich postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę o produkty marki własnej K-to Go, które są propozycją na szybką i różnorodną przekąskę w ciągu dnia. Produkty te będą uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Przy tworzeniu produktów K-to go, Kaufland współpracuje tylko z wybranymi dostawcami, którzy muszą spełniać ściśle określone kryteria. Produkty marek własnych Kaufland są badane przez niezależne instytuty oraz podlegają wzmożonym wewnętrznym kontrolom. Produkty K-to go są gotowe do spożycia bezpośrednio po zakupie i nie wymagają obróbki termicznej. Dołączone są do nich także niezbędne sztućce zapewniające wygodę. Poza dobrą jakością, produkty wyróżnia także korzystna cena. Artykuły marki K-to dostępne są od wczoraj na półkach sklepowych!

Warto dodać, że marka K-to go pojawiła się w niemieckich sklepach sieci już w lipcu br. Firma zaoferowała klientom ponad 50 produktów pod nową marką, w tym m.in. wrapy, sushi, musli, sałatki i kanapki, a także napoje, takie jak koktajle i kawa RTD.. W Polsce oferta jest znacznie węższa, ale można się spodziewać, że będzie systematycznie rozwijana.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *