Zakładając Kaufland postanawia wspierać w rozwoju młodych przedsiębiorców polskich start-upów z sektora FMCG, dlatego sieć handlowa zainwestowała specjalną platformę startupbykaufland.pl, która wystartuje już 25 marca. Dzięki niej firmy będą mogły zgłaszać swoje produkty. Wybrane z nich pojawią się na półkach marketów sieci w całej Polsce.

Po wysłaniu zgłoszenia na platformie, komisja złożona z przedstawicieli sieci będą wybierać cztery start-upy, których produkty będą umieszczone w Kaufland. Okres takiej promocji to dwa tygodnie. Jest to duża szansa dla start-upów, ponieważ ich produkty będą znajdować się na końcach regałów. Dzięki temu klienci mogą zapoznać się z innowacyjnymi polskimi produktami. Pierwsze artykuły od start-upowych dostawców są dostępne w sklepach Kaufland już od 25 marca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *