29 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XIX edycja Gali Effie Awards. Podczas wydarzenia jury wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach najlepszym reklamodawcom i ich twórcom za najbardziej efektywne działania marketingowe zrealizowane w 2017 roku. Jedną ze złotych statuetek otrzymały również firmy Saatchi&Saatchi IS oraz Blue 449 za kampanię reklamową „Kurpiodobre!” przygotowaną dla firmy JBB Bałdyga.
JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 4 września 2017 roku firma wystartowała z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową, która miała charakter wizerunkowy i opierała się na trzech produktach marki: szynce masarza, pasztecie pieczonym i kiełbaskach dobropolskich.
Wykorzystywany w spotach reklamowych claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch słów, które łączą w sobie pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki cechom charakteru takim jak skrupulatność, wytrwałość czy pracowitość, produkty przez nich wytworzone charakteryzują się najwyższą jakością i pysznym smakiem. Spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund pojawiły się w największych kanałach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN w prime time. Kampania została również wsparta aktywnościami w internecie.
Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono aż 193 kampanie w 24 kategoriach. Jury przyznało łącznie 13 złotych statuetek, 26 srebrnych i 16 brązowych – Jesteśmy dumni, że właśnie nasza kampania została wybrana i otrzymała złotą statuetkę w kategorii „żywność”. Bardzo dziękujemy jury za to zaszczytne wyróżnienie, które potwierdza słuszność i efektywność realizowanych przez nas działań reklamowych. Dziękujemy również firmom Saatchi&Saatchi IS oraz Blue 449, które odpowiadały za kreację kampanii. – mówi Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy JBB Bałdyga.
Złote statuetki Effie Award 2018 otrzymały także kampanie reklamowe firm takich jak IKEA, mBank, Prudential, Grupa Maspex, Philips, Fundacja WOŚP, Greenpeace oraz Play.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *