Według ostatnich badań rynkowych, siecią cieszącą się największym powodzeniem wśród polskich klientów jest Biedronka, która może pochwalić się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już ponad 7 mln użytkowników. Dzięki niej klienci mogą korzystać z licznych promocji.

Według raportu, w 2018 r. dla posiadaczy karty Biedronka przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów. Najpopularniejszym sklepem w Polsce jest Biedronka przy ulicy Rokicińskiej w Łodzi. pobiła ona rekord programu lojalnościowego, ponieważ blisko 70% zakupów dokonanych w nim od początku istnienia karty Moja Biedronka odbyło się przy jej wykorzystaniu. Natomiast według najnowszych badań, największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

„Przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby […] wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami „- komentuje Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Karta cieszy się tak dużym powodzeniem, że inne sieci dyskontowe, jak Lidl również pracują nad swoją wersją takiego programu, który stałby się odpowiedzią na działania konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *