Johnson & Johnson ogłosił, że przyłącza się do ruchu w celu rozwiązania problemu z plastikiem w branży.

Gigant FMCG nawiązał współpracę z Ellen MacArthur Foundation, Programem Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska i innymi wiodącymi firmami z branży, rządami i organizacjami pozarządowymi, aby zrealizować cele związane z reformą opakowań na odpady z tworzyw sztucznych i opakowań konsumenckich.

Johnson & Johnson podpisał Globalne Zobowiązanie do Nowego Plastiku, ponieważ zobowiązuje się do używania większej ilości materiałów z recyklingu w opakowaniach; zmniejszyć zależność od modelu jednorazowego użytku i zagwarantować, że 100% opakowań z tworzyw sztucznych będzie można ponownie wykorzystać, poddać recyklingowi lub nadających się do kompostowania do 2025 r.

„Podejmując decyzję o przyspieszeniu naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, Johnson & Johnson Consumer przyznaje, że kwestia plastikowych odpadów staje się coraz bardziej nagląca – i naszą własną odpowiedzialnością za pracę na rzecz innowacyjnych rozwiązań” – powiedziała Paulette Frank, wiceprezes ds. Ochrony środowiska na całym świecie. Bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój w Johnson & Johnson.

„Zajmujemy się kwestią reformy opakowań jako wyzwaniem, aby zrobić coś lepszego i szansą na dobre działanie” – powiedziała Alison Lewis, globalna dyrektor ds. Marketingu, Johnson & Johnson Consumer. „Wierzymy, że ta inicjatywa może być potężnym katalizatorem, który napędza znaczące zmiany w naszym zachowaniu jako firmie, a także w zachowaniu samych konsumentów”.

Według raportu Światowego Forum Gospodarczego, ponad 40 lat po wprowadzeniu pierwszego uniwersalnego symbolu recyklingu, tylko 14 procent opakowań plastikowych jest rzeczywiście zbieranych do recyklingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *