Gigant FMCG Johnson & Johnson sprzedał LifeScan do globalnej firmy inwestycyjnej, Platinum Equity, za około 2,1 miliarda USD.

LifeScan to monitorowanie poziomu glukozy we krwi i producent marki OneTouch®, produkująca osobiste glukometry, paski testowe, lancety, systemy testowania punktów opieki i zintegrowane rozwiązania cyfrowe. W 2017 roku przychody netto wynosiły około 1,5 miliarda USD.

Johnson & Johnson powiedział, że nadal będzie tworzyć produkty dla konsumentów chorych na cukrzycę z operacjami bariatrycznymi i lekami, w tym Invokana® i Invokamet®. Gigant FMCG zaplanował kwartalne wezwanie do zapłaty 16 października 2018 r.

„Cieszymy się z naszej przyszłości i tego, co możemy osiągnąć dzięki dodatkowym zasobom finansowym i operacyjnym Platinum Equity” – powiedział Val Asbury, prezes i dyrektor generalny LifeScan. „Dzielimy się niezachwianym zaangażowaniem w opiekę nad pacjentem i wiemy, że istnieje ogromna szansa, że ​​LifeScan będzie się rozwijał i ewoluował. Dzięki talentowi i możliwościom, naszej kultowej marki OneTouch i wsparciu Platinum, nie ma ograniczeń co do tego, co możemy osiągnąć. „

LifeScan zaprezentował we wtorek swoje nowe logo korporacyjne i tożsamość marki. Firma twierdzi, że jej podstawowe marki konsumenckie pozostają niezmienione. Morgan Lewis był doradcą prawnym Platinum Equity przy przejęciu LifeScan.

„LifeScan to innowacyjna firma, która od ponad 30 lat jest liderem w leczeniu cukrzycy”, powiedział partner Platinum Equity, Jacob Kotzubei. „Wierzymy mocno w podstawową misję firmy i zobowiązujemy się pomagać LifeScan w dalszym poprawianiu jakości życia osób chorych na cukrzycę.”

Firma LifeScan z siedzibą w Chesterbrook w Pensylwanii i Zug w Szwajcarii obsługuje około 20 milionów pacjentów na całym świecie w ponad 90 krajach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *