Japoński producent mleczarski Yakult Honsha Co. otrzymał ostatnio dobrą wiadomość, ponieważ nowy romantyczny film komediowy Netflix „To All the Boys I’ve Loved Before” popchnął jego popularność.

Zdrowy napój probiotyczny, który kiedyś był bardzo popularny w Azji w latach 90 w ostatnich latach znalazł się pod radarem.

Bloomberg poinformował, że jedna z głównych postaci pije Yakulta w filmie, a część konsumentów od razu rozpoznało klasyczną markę.

W filmie napój ten został błędnie nazwany „koreańskim koktajlem jogurtowym”, ale widzowie wyraźnie zauważyli czerwoną folię z japońskiego probiotycznego napoju, powiedział w piątek Bachman.

„Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie, wierzymy, że Yakult zwiększa rozpoznawalność marki, co powinno prawdopodobnie skutkować wyższą sprzedażą”, powiedział Bachman dla Bloomberg.

Akcje Yakulta akcji wzrosły do ​​2,6 procent, odkąd film ukazał się 17 sierpnia. Akcje zamknęły się o 1,7 procent w górę w poniedziałek, najwyższe od 31 lipca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *