Sezon świąteczny oznacza dla marketerów coś zupełnie innego niż dla wszystkich innych. Wciąż reprezentuje miłość, hojność i sentymentalne dzielenie się, ale nacisk kładziony jest na zrozumienie, w jaki sposób te świąteczne uczucia przekładają się na decyzje zakupowe konsumentów. Ponieważ ta pora roku jest konkurencyjna, klienci są w nastroju kupującym. I każda marka musi przebić się przez szum informacyjny.

Formuła zwycięska marki w okresie świątecznym opiera się na jej zdolności do wyróżnienia się. Zrozumienie, w jaki sposób nasze mózgi postrzegają markę, jest zaletą codziennego marketingu. A o tej porze roku to nasza najważniejsza zaleta.
Oto pięć psychologicznych zasad, które stanowią podstawę silnej świątecznej kampanii marketingowej:
1. Odwołanie się do wakacyjnych emocji
2. Budowanie nastroju oczekiwania

3 Doskonałe przykłady świątecznych kampanii marketingowych

1) Coca-Cola Canada: Pokój na ziemi … Albo przynajmniej w centrum handlowym

2) HotelTonight: Visit, Don’t Stay

Ready for the holidays? Grandma’s inflating your air mattress and checking it twice. Maybe this year you should visit,…

Geplaatst door HotelTonight op Dinsdag 22 november 2016

3) Dollar Shave Club: Holiday Shave Set

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *