Ikea zmienia strategię marketingową, odchodząc od tradycyjnego skupiania się na pokojach, aby zamiast tego skupić się na innowacjach produktowych i pokazać, jak dodanie tylko kilku nowych rzeczy może zmienić dom.
Kampania „New Wonders Can Come Out of the Blue”, stworzona przez Matkę, rozpoczyna się w tym tygodniu. Pierwszy spot telewizyjny „Spinning Cups” pokazuje trzy starsze panie, które spotykają się co tydzień i …szaleją.

Trzy 20-sekundowe reklamy przedstawiają szereg sytuacji życiowych, które zostały zaprojektowane w celu pokazania skali nowych produktów Ikei oraz tego, jak każdy z nich może poprawić codzienne życie właścicieli domów.

Szwedzki potentat twierdzi, że nowe kreatywne i strategiczne podejście jest odpowiedzią na zmieniające się zachowania kupujących – a produkcja katalogu otwiera drogę do bardziej cyfrowego doświadczenia w handlu detalicznym.

W związku z tym Ikea przebudowała centrum „New At IKEA” na brytyjskiej stronie internetowej, która będzie zawierała najnowsze kolekcje i będzie aktualizowana za każdym razem, gdy nowe produkty znajdą się w asortymencie. Przedstawi także inspirujące treści, aby pokazać, w jaki sposób nowe i istniejące produkty można dodać do domów.

Kampania będzie transmitowana w telewizji i kinach w Wielkiej Brytanii i Irlandii do października 2018 r., A szersza komunikacja dotycząca „nowości” w Ikea będzie kontynuowana we wszystkich pozostałych kanałach przez następne 12 miesięcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *