Po przejęciu marki Big-Active zdecydowaliśmy się na poszerzenie portfolio, odświeżenie opakowań i silne wsparcie marketingowe, w tym reklamy telewizyjne – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapolu-Lublin. – Zmieniliśmy też wizerunek marki na nowoczesną i aktywną, a przez to atrakcyjniejszą dla młodszego konsumenta – podkreśla.
Markę wyróżnia duża dynamika rozwoju. Herbapol-Lublin systematycznie wprowadza nowe warianty. Tylko w br. w czerwcu producent rozwinął linię herbat zielonych o smaki z limonką i mandarynką oraz o earl grey z bergamotką.
Natomiast w lipcu na rynku pojawiły się nowe herbaty z linii lifestyle o działaniu pobudzającym lub relaksującym: Energy Guarana z Yerba Mate z liśćmi mate i nasionami guarany oraz Relax Melisa z Lawendą. Obie to kompozycje herbat zielonych. Wpisują się one w trend produktów wspierających aktywny tryb życia konsumentów czy też odpowiadających na ich wymagania.

– Nowe warianty herbat z linii lifestyle to doskonały przykład tego, że nasze plany nie zakładają opuszczenia pozycji lidera rynku – mówi Evangelos Evangelou. – Jestem przekonany, że wszystkie nowości okażą się kolejnym przebojem w portfolio tak dynamicznie rozwijającej się marki jak Big-Active, która raz jeszcze wyznaczyła dzięki nim nowe kierunki rozwoju i standardy rynku herbaty w Polsce – dodaje.

Jak informuje producent, Big-Active jest liderem w kategoriach herbat czerwonych oraz zielonych. To na tej drugiej producent zamierza skoncentrować działania w najbliższym czasie. Obecnie oferuje 12 wariantów herbaty zielonej w głównej linii, a największą popularnością cieszy się wariant z dodatkiem pigwy. – W nadchodzącym okresie w dalszym ciągu planujemy mocne wsparcie marketingowe kategorii herbat zielonych. Działania w tym zakresie zintensyfikujemy w zbliżającym się IV kwartale – zapowiada prezes Herbapolu-Lublin. Podkreśla przy tym, że wszystkie linie są równie istotne, a działania planowane tak, aby każda kategoria produktowa była wspierana zgodnie z przyjętym dla niej planem rozwoju.

Herbapol-Lublin mocno wspiera herbaty czarne Big-Active Pure Ceylon, które wprowadził w 2016 r. Producent zwraca uwagę na wysoką jakość suszu z Cejlonu, pakowanego na miejscu, jak również na brak zbędnych dodatków i aromatów.

Bardzo uważnie obserwujemy trendy na rynku herbat, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że konsumenci coraz większą wagę przywiązują do jakości wybieranych produktów i że coraz popularniejszy staje się trend związany ze zdrowym trybem życia, najwyższą jakością produktów i zbilansowaną dietą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *