fot. materiały prasowe Heineken

Heineken poraz kolejny wprowadza nowe trendy, nowy wygląd akcentuje tradycje oraz jakość marki.
Podczas projektowania nowej puszki postawiono na nowoczesny design łącząc go z ikonicznymi symbolami marki. Odeszli od utartego schematu gdzie wygląd etykiety na puszcze jest taki sam jak na butelce. Projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Intensywny zielony kolor zestawiona z matową powierzchnią opakowania sprawiają, że puszka idealnie wpisuje się w standard produktu premium.

Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów – mówi Marcin Drożyński, Kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. ­– Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości – dodaje.

Puszki z nowym odświeżonym wyglądem znajdziecie już w sklepach

 

fot. materiały prasowe Heineken

2 thoughts on “Heineken odświeża wygląd puszki”

  1. Jako grafik uważam, że poprzednia wersja była lepsza. Ok, wyodrębnienie pewnych szczegółów może być istotne, ale osobiście podobała mi się starsza wersja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *