Grupa Chorten zaprosiła do współpracy popularną vlogerkę Justynę Żak (na YouTube znaną pod pseudonimem „Juszes”), aby przetestowała ofertę sklepów pod kątem diety, w tym także wege propozycje marki własnej Z Podlaskiej Spiżarni. Jej kanał subskrybuje około 200 tys. widzów, tematyka filmów publikowanych to głównie kuchnia wegańska.

Firma dąży do tego aby uświadomić potencjalnych klientów o tym, że utrzymując dietę wegańską mają oni szeroki wybór produktów aby urozmaicić posiłki. Jednak głównym celem współpracy jest przedstawienie marki dla szerszej widowni oraz przedstawienie pozytywnych cech produktów, Justyna Żak działa na YouTube od 6 lat publikując tam filmy w których dzieli się przepisami na zdrowe i bezmięsne dania. Dla Juszes nie byłą to pierwsza współpraca z siecią handlową. Głównym motywem promocji był rejs do Chorwacji gdzie vlogerka przygotowywała wege posiłki dla całej załogi statku. Z całej wyprawy powstaną 3 filmiki oraz FoodBook z przepisami.

– Muszę przyznać, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona szeroką ofertą Chortenu, dotąd nie miałam świadomości, że jest tam taki wybór interesujących mnie produktów. Np. po raz pierwszy w moim mieście widziałam w sklepie tofu, którego nie trzeba przechowywać w lodówce. Byliśmy także bardzo zadowoleni z produktów Z Podlaskiej Spiżarni, na łódce świetnie sprawdzały się gotowe zupy w przygotowane tylko na bazie tłuszczy roślinnych – podkreśla Justyna Żak. – Wiele osób szuka na moim kanale praktycznych informacji, co wegańskiego można znaleźć obecnie na rynku – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *