Green Caffè Nero wyszło naprzeciw potrzebom klientów, wprowadziło aplikację na telefon, która pozwala klientom płacić za zamówienia i zbierać pieczątki, które teraz będą dostępne w jednym miejscu.

Klienci, którzy do tej pory korzystali z papierowych kart lojalnościowych mogą z pomocą pracownika kawiarni zamienić je na aplikację lub pozostać przy tradycyjnej wersji. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach – mówi Agata Milewska, brand manager Green Caffè Nero.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *