Pepsi zaprezentował nową platformę marketingową i slogan For the Love of It.

„Z ufnością celebrujemy to, kim jesteśmy – kultową markę, której korzenie tkwią w rozrywce dzięki odświeżającemu i smacznemu napojowi, który ludzie z całego świata kochają” – powiedział Roberto Rios, wiceprezes ds. Marketingu, Global Beverage Grupa, PepsiCo.

„For the Love of It” to nasz okrzyk przewodni, z dumą mówiący, że idziemy za wszystko, co kochasz – od pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna i muzyka, po bezwstydne korzystanie z jednego z ulubionych życiowych przysmaków – Pepsi. „

Pepsi powiedziała w oświadczeniu, że muzyka stanowi rdzeń marki, a „For the Love of It” ma na celu kontynuację tego dziedzictwa i inspirowanie dzisiejszego pokolenia muzyków do życia swoją pasją. Gigant napojów bezalkoholowych współpracuje z popową grupą muzyczną Simon Fuller, grupą Now United.

„Pepsi ma wyjątkowe doświadczenie w zakresie wspierania nowych talentów muzycznych, podobnie jak wtedy, gdy po raz pierwszy współpracowaliśmy z Spice Girls i robimy to ponownie z Now United. Kampania „Dla miłości” odzwierciedla tak wiele pozytywnych wartości, które są obecne w Now United i wiem, że zainspirują i umożliwią grupie i ich globalnej rzeszy fanów pełne pasji, jak nigdy dotąd „, powiedział Fuller.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *