Firma przedstawi swój plan 25 marca gwiazdorom i przedstawicielom mediów.

Apple Inc., od miesięcy, wspominając na temat swoich ambicji zostania firmą usługową, przygotowuje się do zaprezentowania planów dotyczących nowych produktów wideo i wiadomości.

W dniu 25 marca firma będzie gościć gwiazdy A-list i dyrektorów mediów, aby opisać, w jaki sposób zmierzy się z konkurentami takimi jak Amazon.com Inc. i Netflix Inc. Apple planuje zaprezentować długo oczekiwaną usługę przesyłania strumieniowego i pakiet prenumeraty czasopism. Wykorzysta do tego wydarzenie w Cupertino w Kalifornii, mające na celu podgląd dodatkowych funkcji Apple Pay, kładąc podwaliny pod partnerstwo z kartami kredytowymi iPhone’a z Goldman Sachs Group Inc.

Ale zanim kurtyna wzrośnie, Apple musi dokończyć transakcje. Firma ściga się, aby zabezpieczyć filmy i programy telewizyjne, oferując je wraz z własnymi oryginalnymi filmami. Programiści płatnej telewizji, tacy jak HBO, Showtime i Starz, muszą zdecydować, czy Apple jest zagrożeniem egzystencjalnym, ponieważ niektórzy z nich widzą Netflix, potencjalnego partnera lub coś pomiędzy.

Przez lata obserwatorzy Apple przewidywali, że rozszerzona technologia lub samonapędzająca się technologia samochodu stanie się „kolejną wielką rzeczą” producenta iPhone’a. Ale ponieważ konsumenci dłużej trzymają swoje telefony, firma poszukuje usług, z obietnicą powtarzających się przychodów, jako kolejnego obszaru wzrostu. Apple prognozuje, że do 2021 r. Taka sprzedaż przekroczy 50 mld USD rocznie. W ubiegłym roku usługi przyniosły 39,7 mld USD, co stanowi wzrost o 33%.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *