Źródło: epta-france.com

Urządzenia EPTABricks firmy EPTA pozwalają na dowolną konfiguracje lodówkomatów, dostępne są wersje z chłodzeniem, bez chłodzenia i z mrożeniem. Umożliwiają one na odbiór zamówień online świeżej i mrożonej żywności. Francuski oddział chce dzięki nim rozwijać sieć zamówień e-grocery. Polski oddział sieci E.Leclerc „jest zainteresowany tym rozwiązaniem”.

Automaty mogą znajdować się zarówno wewnątrz placówek, jak i na zewnątrz, dzięki czemu klienci mogą odbierać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ten sposób może być dostarczana żywność zakupiona na platformie e-commerce sieci E.Leclerc. To wygodna i tańsza alternatywa dla popularnych we Francji punktów Drive, obsługiwanych przez personel.

Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało przy placówce Leclerc Express w miejscowości Anglet, przy przystanku obsługującym skrzyżowanie linii tramwajowych w centrum miasta. Tak atrakcyjna lokalizacja przyciągnęła mieszkańców miasta, turystów oraz podróżujących. O sukcesie tego przedsięwzięcia świadczy fakt, że średni koszyk zakupowy, obsługiwany przez EPTABricks, to około 90 euro.

Systemy EPTA wykorzystują jako czynnik chłodzący gaz propan, który wykazuje się niskim czynnikiem wpływu na globalne ocieplenie, a przy okazji niweluje zanieczyszczenia związane z dostawą zamówień do domu. E.Leclerc przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Lodówkomaty EPTA są zdalnie monitorowane i serwisowane przez producenta, który dostarcza także detaliście oprogramowanie współpracujące z platformą e-commerce Leclerca.

Projekt jest efektem wieloletniej współpracy firmy EPTA France i tamtejszej sieci E.Leclerc, w tym osobiście właściciela marketu Leclerc Express w Anglet. Rozwiązanie będzie obecnie wprowadzane w kolejnych lokalizacjach w całej Francji. Przyglądają mu się także polscy przedsiębiorcy, działający w ramach sieci.

– E.Leclerc Polska z uwagą przygląda się rozwojowi tego konceptu we Francji. Chcemy oferować naszym klientom najnowocześniejsze usługi, poprawiające komfort robienia zakupów, dlatego jesteśmy zainteresowani tym rozwiązaniem. Po przeanalizowaniu sytuacji podejmiemy decyzję, czy wprowadzimy lodówkomaty na polskim rynku – powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Gajewski, członek zarządu E. Leclerc Polska.

Źródło: epta-france.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *