Durex współpracuje z organizacją charytatywną związaną z HIV (RED) w trzyletniej współpracy, której celem jest podniesienie świadomości na temat AIDS wśród młodszych konsumentów.

W ramach powiązania Durex sprzedaje (RED) prezerwatywy, a środki ze sprzedaży trafiają bezpośrednio do programu Keeping Girls in School, który ma na celu ograniczenie zakażeń wirusem HIV i niechcianych ciąż u młodych kobiet z RPA przez edukację.

Durex już zobowiązał się przekazać 5 milionów dolarów na program, który dopasują Fundacja Billa i Melindy Gates. Będą również przekazywane darowizny ze sprzedaży prezerwatyw.

Ben Wilson, dyrektor ds. Globalnych kategorii w Durex, opowiada o Tygodniu Marketingowym: „Jako marka naprawdę staramy się współpracować z ludźmi takimi jak (RED) w takich obszarach, jak HIV, aby zwiększyć świadomość, ale także wywierać wpływ na środowisko.

„Nie chodzi tylko o pomaganie ludziom w Afryce, ale także o przypominanie im o robieniu właściwych rzeczy”.

Aby to zrobić, marka prezerwatyw rozpoczyna kampanię marketingową mającą na celu promocję tie-upu, używając celebrytów, w tym piosenkarki Zary Larson i aktora Thandie Newton oraz wpływowych osób, takich jak YouTuber Tyler Oakley.

„To bardzo ważne, abyśmy nie zapomnieli [o AIDS], ponieważ jeśli o tym zapomnimy, nie będziemy w stanie rozwiązać tego problemu” – mówi Wilson.

Kampania „Give A Fuck” będzie działać w ponad 15 krajach. Ze względu na prowokacyjny slogan bardziej konserwatywne kraje będą używać sloganu „Have Sex and Save Lives”.

Będzie działał w mediach społecznościowych i ma własną stronę na stronie Durex ze szczegółami partnerstwa. Ludzie będą zachęcani do angażowania się w kampanię online poprzez hashtag #GAF.

Kampania jest częścią szerszej misji Durex, mającej na celu pomóc ludziom „nawigować po świecie seksu” w erze cyfrowej.

Wilson wyjaśnia: „Nieustannie [przyglądamy się] jak ewoluujemy markę … i upewniamy się, że w tym świecie cyfrowym ludzie mają odpowiednie informacje i są uprawnieni do dokonywania właściwych wyborów. [Chcemy się upewnić] jeśli potrzebują produktów lub informacji, Durex jako marka, jest po to, aby im w tym pomóc. ”

Technologia Digital zmienia także sposób, w jaki Durex kontaktuje się z konsumentami. Wyjaśnia: „Pozwala nam dotrzeć do ludzi w taki sposób, że nie czują się zawstydzeni i mogą się z nami angażować.”

Wilson dodaje, że internet wpływa również na to, gdzie marka sprzedaje, a e-commerce rozwija się „bardzo szybko”. Mimo to mówi, że Durex zawsze będzie miał dużą fizyczną dystrybucję, ponieważ „prezerwatywy zawsze będą musiały być dostępne, gdy ludzie ich potrzebują”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *