Od 1995 roku reklama świątecznej ciężarówki Coca-Coli zachwyca zarówno dzieci, jak i dorosłych, sygnalizując początek Świąt dla wielu w kraju i poza jego granicami dzięki słynnej czerwonej ciężarówce oraz charakterystycznej piosence.

W tym roku gigant napojów gazowanych ograniczył trasę koncertową w Wielkiej Brytanii po otrzymaniu krytyki ze strony prowadzących kampanie zdrowotne.

Ciężarówka zmniejszyła swoją podróż do 24 przystanków, w porównaniu z 42 lokalizacjami w zeszłym roku. Sugar Smart, kampania Sustain mająca na celu ograniczenie nadmiernej konsumpcji cukru, wezwała firmę do zaprzestania rozdawania darmowych słodkich napojów.

„Pomimo dobrze udokumentowanego kryzysu zdrowia dziecięcego, w którym 1 na 3 dzieci opuszcza otyłość lub nadwagę w szkole podstawowej, a napoje bezalkoholowe mają największy udział w spożyciu cukru przez dzieci, Coca-Cola zatrzymuje się w miejscach, w których występują najgorsze problemy zdrowotne związane z dietą problemy, „Sugar Smart powiedział w petycji prosząc supermarkety, aby nie gościły ciężarówki z napojami.

Dyrektor generalny, Coca-Cola, Wielka Brytania i Irlandia Jon Woods odpowiedział listem otwartym do Sugar Smart i Sustain, podkreślając wysiłki Coca-Coli w zakresie redukcji cukru w ​​napojach.

Od 2005 roku Coca-Cola wprowadziła 34 nowe napoje z niskim poziomem cukru lub bez cukru, a teraz sprzedaje więcej Coca-Coli bez cukru niż z cukrem. Dla każdego musującego napoju sprzedawanego przez Coca-Colę dostępny jest bezcukrowy alternatywa.

„Pytałeś mnie konkretnie o trasę Coca-Coli Truck Tour i nie udostępniałem na niej zwykłej Coca-Coli. Nie zamierzam tego robić. To doroczne wydarzenie jest czymś, co nasi konsumenci uwielbiają i cieszą się, i czuję, że prowadzimy to w odpowiedzialny sposób „, powiedział Woods w liście.

Woods spodziewa się, że 90 procent napojów rozdanych w tym roku będzie zero cukru.

„Statystyki, które udostępniasz, dotyczą czytania dla nas wszystkich. Jednak faktem jest, że wszystkie kroki, jakie podjęliśmy, a także inni producenci napojów bezalkoholowych, oznaczają, że spożycie cukru z napojów bezalkoholowych jest obecnie niższe niż w jakimkolwiek momencie od 1992 r. „- dodał Woods.

Powiedział, że przez kilka tygodni w roku tysiące konsumentów uwielbia i cieszy się świąteczną wycieczką po ciężarówkach.

„Tak długo jak konsumenci będą tego chcieli, będziemy go kontynuować”, powiedział Woods.

Wygląda na to, że irlandzka trasa nie uległa zmianie, ponieważ powraca na ośmioletni okres w kraju z zaplanowanymi 11 postojami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *