Biedronka obiecała wycofać do 2025 roku dla marek własnych. Duży wpływ na to miały rozmowy ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, które demonstrowało pod siedzibą Jeronimo Martins 24 lipca. Deklarację, dotycząca wycofania jajek podpisało w Polsce ponad 120 sieci handlowych i sklepów.

Jednak, Stowarzyszenie ma pewne wątpliwości, co do wyniku tych obietnic.

Żadna inna sieć w Polsce nie ogranicza swojej polityki wycofania jaj „trójek” jedynie do marek własnych. Co więcej, od czasu naszych pierwszych rozmów, Biedronka kilkukrotnie wprowadziła do obrotu jajka cudzych marek – zauważają Otwarte Klatki

W ramach akcji „Jak one to znoszą” Stowarzyszenie Otwarte Klatki namawia sklepy, producentów, hotele i restauracje na rezygnację z jaj pochodzących z chowu klatkowego. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *