Gigant z branży FMCG Coca-Cola planuje wprowadzić własną linię napojów energetycznych marki Coca-Cola, pierwszą markę napojów, która zmierza w stronę zdrowszych napojów z oferty tradycyjnych napojów bezalkoholowych.

Coca-Cola powiedziała Reuterowi, że planuje wprowadzić nowe napoje pod nazwą „Coca-Cola Energy” i „Coca-Cola Energy No Sugar”. Proponowany napój energetyczny zawiera naturalnie otrzymaną kofeinę i ekstrakt z guarany.

W 2015 r. Coke kupił 16,7 proc. Udziałów w firmie produkującej napoje energetyczne, Monster Energy, dzięki czemu stał się największym udziałowcem spółki. Gigant z napojami bezalkoholowymi ma prawo do dystrybucji napojów energetycznych w USA i Kanadzie, a następnie rozszerzył ofertę o dystrybucję na inne rynki zagraniczne.

WSJ informuje, że Coke przeniosło również własność swojej firmy produkującej napoje energetyczne, w tym NOS i Full Throttle, na Monster Energy. Umowa nie pozwala na dystrybucję konkurencyjnych napojów energetycznych, ale zawiera wyjątek dla produktów sprzedawanych pod marką Coca-Cola.

„Coca-Cola opracowała dwa produkty energetyczne, które uważa, że ​​może wprowadzić na rynek w ramach wyjątku związanego z marką [Coke]. Uważamy, że wyjątek nie ma zastosowania „, powiedział szef gazety Monster Rodney Sacks w rozmowie telefonicznej z analitykami w środę, zgodnie z WSJ. Worki dodały, że Coke chce wprowadzić nowy napój energetyczny przed kwietniem.

„Przesłaliśmy różnicę w interpretacji do organu arbitrażowego ds. Restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji, który jest mechanizmem uzgodnionym przez Coca-Cola Co i Monster w pierwotnych umowach”, powiedział rzecznik Coca-Coli Reuterowi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *