Paweł Piekarski, product owner Ceneo.pl zauważa, że aż 30 proc. wszystkich wizyt na stronie kończy się zakupem w sklepach stacjonarnych. W tej grupie klientów są osoby, które przed zakupem chcą obejrzeć towar, sprawdzić jakość wykonania i porozmawiać ze sprzedawcą. Wszystko dzięki silnemu wśród polskich konsumentów efektowi ROPO, czyli „ wyszukaj w internecie, kup w sklepie”. Ceneo wychodzi naprzeciw temu i ogłasza nowy portal – CeneoLokalnie.pl

– Nowy projekt to m.in. odpowiedź na oczekiwania tych klientów, którzy coraz częściej chcą mieć produkt jeszcze tego samego dnia. Dzięki nam użytkownik porównuje oferty w sklepach na CeneoLokalnie.pl, potwierdza ich dostępność w pobliskim sklepie i jedzie po ich odbiór. Z naszych danych wynika że w niemal 50 proc. przypadków towary o wartości powyżej 1000 zł kupujemy po wcześniejszym obejrzeniu w tradycyjnym sklepie czy markecie. W przypadku mniejszych zakupów daje to również oszczędność, bo nie ponosimy kosztów przesyłki – wyjaśnia Paweł Piekarski.

– Pierwsze rozmowy pokazują, że wśród naszych partnerów znajdą się zarówno duże markety, które prowadzą własne sklepy internetowe, jak również małe sklepy stacjonarne, które rozszerzyły swoją sprzedaż o internet. CeneoLokalnie.pl to szansa dla sprzedawców chcących dotrzeć do klientów ze swojej najbliższej okolicy, którzy szukają inspiracji i opinii o produktach w internecie, ale kupują produkty stacjonarnie – dodaje Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.

Obecnie w serwisie CeneoLokalnie.pl użytkownicy znajdą blisko 3 mln produktów, które można znaleźć w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych i punktach odbioru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *