Moda na ekologię w każdej branży wychodzi przed szereg. Ten temat to już stała część wielu strategii marketingowych. Nie pozostając w tyle Grupa Carrefour podjęła nowe rozwiązania, dotyczące polityki opakowaniowej. Jej celem jest wprowadzenie 100% opakowań marki własnej nadających się do recyklingu lub kompostowania do 2025 roku. Takie podejście „Zero Waste” to prawdziwy przełom w branży spożywczej. Globalnym działaniom firmy towarzyszą też lokalne, np. propozycja zakupów z własnymi opakowaniami w Carrefourze w Bydgoszczy czy zakupu kawy do własnego kubka wielokrotnego użytku.

Do skorzystania z tej możliwości zapraszamy klientów poprzez specjalne oznaczenia w sklepie i dodatkową usługę na stoiskach tradycyjnych”– mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.

Sieć spożywcza wspiera filozofię „zero waste”, czyli zero marnowania. Dlatego też zachęca klientów do chodzenia na zakupy z własnym pudełkiem, które wystarczy dać pracownikowi obsługującemu wybrane stoisko z produktami, nałoży do niego produkt i przyklei na spód opakowania etykietę wagi do zeskanowania przy kasie.

W ramach ekologicznych działań, Grupa Carrefour postanowiła zredukować masę opakowań o 5%, a także do końca 2020 roku wprowadzić do sprzedaży torby kasowe pochodzące wyłącznie z recyklingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *