Burger King zwraca uwagę na potrzeby swoich klientów, którzy sięgają nie tylko po kanapki, ale i poranną kawę. Dlatego dla miłośników kawy Burger King oferuje ogromną ofertę: 5 USD miesięcznie za jedną małą kawę dziennie. Taki model biznesowy zapewnia gwarancję firmie i klientom zysku. Aby uzyskać ofertę w uczestniczących restauracjach, klienci będą pobierać aplikację BK i zarejestrować się, aby zapłacić miesięczną opłatę. Dotyczy tylko zwykłej gorącej kawy i nie można jej sparować z zamówieniem dostawy.

Usługa subskrypcji oznacza przejście do sieci lojalnościowej dla klientów. Według NPD Group, firmy zajmującej się badaniami rynku, odwiedzający restauracje szybkiej obsługi zwiększyli się o zaledwie 1 procent w 2018 roku. Sieci kawowe, w tym Starbucks i Dunkin, oferują programy, które nagradzają klientów punktami za bezpłatne napoje. Ale model ryczałtowy Burger King jest nietypowy dla dużej marki i pokazuje chęć łańcucha do generowania powtórnych transakcji.

Usługi w zakresie subskrypcji kawy wysyłkowej zyskały na popularności w ostatnich latach, ale wersje w sklepach się nie przyjęły. Ruch Burger King jest próbą zdobycia większej liczby osób i skorzystania z 2-procentowego wzrostu produkcji kawy zamówionej w sieciach szybkiej obsługi w 2018 roku. Wszelkie innowacje, które łańcuch szybkiej obsługi wprowadza w celu zwiększenia liczby wizyt u klientów, to mile widziana możliwość” – mówi. David Portalatin, wiceprezes ds. Przemysłu spożywczego w NPD Group.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *