Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, to coraz popularniejsze rozwiązanie, którego wprowadzenie jest już możliwe dzięki użyciu płatności Blikiem. Z tej metody płatności korzysta coraz więcej osób (ze względu na swoją szybkość, łatwość obsługi i nie wymaga podawania numeru karty płatniczej). Użytkownicy realizują w ten sposób ok. 75% wszystkich transakcji.

Nowym pomysłem Blika jest jeszcze większe ułatwienie dokonania transakcji, dlatego kolejnym elementem jest wprowadzenie możliwości zapłacenia za produkt bezpośrednio na banerze reklamowym. Ten innowacyjny pomysł pozwoli skrócić drogę sprzedaży w e-commerce. W ten sposób sklep internetowy może sprzedawać swoją usługę już na etapie reklamowania jej w internecie.

Kreacje reklamowe wzbogacone Blikiem w świecie online są świetnym przykładem na to, jak dobrze wykorzystać atencję reklamową klientów doprowadzając do realnej transakcji płatniczej. Obserwujemy duże zainteresowanie branży reklamowej efektywnościowym podejściem do usług reklamowych – mówi Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności.

Dzięki Blikowi możemy już, korzystając ze smartfona, wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze na konto znajomego bez znajomości ich rachunku bankowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *