W tym roku klienci Biedronki mogą wybierać spośród 6 członków Gangu Słodziaków. Pierwsza maskotka trafiła w ręce klienta tuż po północy pierwszego dnia akcji. W sumie do połowy listopada sieć wydała już ponad 6 milionów Słodziaków. Najpopularniejszym Słodziakiem okazał się Zając Zuzia. Na drugim miejscu podium znalazł się Lis Lucek, o włos wyprzedzając Sowę Zosię, plasującą się na trzeciej pozycji.
Przebojem na rynku wydawniczym zostały też obie książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków: „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”. W sumie trafiły już do ponad 700 tys. klientów. Biedronka dwa razy zlecała dodruk kolejnych egzemplarzy, by sprostać oczekiwaniom czytelników – w ten sposób do sklepów sieci trafiło dodatkowe 300 tys. książek.

Akcji „Gang Słodziaków” towarzyszą również piosenki i wieczorynki czytane przez znanych aktorów. W sumie na YouTubie filmiki poświęcone Gangowi Słodziaków obejrzano już ponad 25 milionów razy. Najpopularniejszą okazała się piosenka „Co u Słodziaków”, którą wyświetlono ponad 8,9 mln razy.

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 27 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogą odbierać za darmo maskotki – zająca, sowę, rysia, lisa, bobra i jeża lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *