Auchan Retail France poinformował, że testuje aplikację mobilną, która pozwoli klientom samodzielne skanowanie produktów i płacenie za zakupy za pośrednictwem smartfonów. Aplikacja nazywa się „Rapid’Auchan”.

Aplikacja została opracowana we współpracy z firmą Budgetbox, zajmującą się marketingiem cyfrowym, oraz LyFPay – właścicielem mobilnej aplikacji płatniczej. Usługa będzie zintegrowana z aplikacją MyAuchan.

Rapid’Auchan skierowana jest do młodych konsumentów, którzy chętnie zaoszczędzą czas na zakupach skanując i płacąc za wybrane produkty smartfonem. Aplikacja jest jeszcze w fazie testowania i nie została opublikowana dla większej grupy odbiorców.

Analogiczna aplikacja AuchanSpeedy, opracowana we współpracy z firmą Mastercard, została wdrożona w marcu bieżącego roku przez włoski oddział Auchan Retail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *