Jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych AliExpress ruszyła z kampanią influencer marketingową z polskimi youtuberami (Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja), w której zachęca do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress.

Korzystanie z promocji przez influencerów jest powszechnie stosowane w marketingu. Dlatego nie dziwi fakt, że nawet AliExpress – zewnętrzna platforma, dzięki której indywidualni sprzedawcy sprzedają produkty konsumentom na całym świecie – sięgnął po te metodę.

Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Na czym polega współpraca?

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *