Sklep dyskontowy ALDI ujawnił główne plany ekspansji w Wielkiej Brytanii, ogłaszając zysk z zysków za rok finansowy.

Sklep spożywczy z rabatem doda 130 nowych sklepów w latach 2019-2020, po tym, jak w zeszłym roku zainwestował 1 miliard dolarów w modernizację sklepów.

Gigant supermarketu poinformował, że sprzedaż w Wielkiej Brytanii i Irlandii wzrosła o 16,4% do 10,2 mld funtów w ciągu roku do 31 grudnia 2017 roku. Według najnowszych danych firmy Kantar Worldpanel, ALDI przyciągnęło 1,1 miliona dodatkowych klientów za pośrednictwem swoich drzwi ze względu na niskie ceny. Badacz rynku powiedział, że ALDI zarządza obecnie 7,6% wszystkich wydatków na artykuły spożywcze w Wielkiej Brytanii. Dane ujawniły również, że coraz więcej klientów decyduje się na zakup produktów marek własnych ALDI, przy czym średnia liczba produktów kupionych podczas podróży wzrosła do ponad 19.

„Podczas gdy inni groceries wprowadzali do swojej firmy coraz bardziej skomplikowaną walkę o odzyskanie klientów, trzymaliśmy się naszych pistoletów i skupialiśmy się na tym, co ALDI robi najlepiej – kupując smart, pozostając szczupłym, poprawiając jakość i utrzymując ceny na niskim poziomie. Naszą największą siłą jest nasza prostota – starannie wyselekcjonowana gama ekskluzywnych marek własnych i nagradzanych produktów w najniższych cenach. Miliony Brytyjczyków mogą umieścić fantastyczny posiłek na swoim stole każdego dnia tygodnia, po cenach, na które mogą sobie pozwolić „- powiedział Giles Hurley, dyrektor generalny ALDI w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Trwa inicjatywa Project Fresh, inwestycja remontowa o wartości 300 milionów funtów, z ponad 200 istniejącymi sklepami, które mają zostać przekształcone do nowego formatu do końca 2018 roku, a kolejne 380 sklepów zostanie ukończonych do końca 2021 roku. Supermarket zamierza stworzyć 5000 nowych miejsc pracy w ciągu najbliższych dwóch lat.

„Nasze przyszłe plany inwestycyjne podkreślają nasze stałe zobowiązanie do odpowiedzialnego rozwoju w Wielkiej Brytanii. Oznacza to pozytywny i trwały wpływ na gospodarki, w których działamy i poprawę życia Brytyjczyków. Naszym podstawowym celem pozostaje zapewnienie najwyższej jakości artykułów spożywczych po najniższych cenach dla naszych klientów, tworzenie miejsc pracy i wspieranie brytyjskiego rolnictwa i produkcji „, dodał Hurley.

ALDI powiedział, że wspiera kolejne brytyjskie firmy w zwiększaniu sprzedaży dzięki siostrzanym operacjom na całym świecie. Pchnął rynki zamorskie, takie jak chipsy Seabrook z Bradford, które teraz handluje z 470 swoich sklepów w Australii i Sargents Bakeries z Doncaster, które sprzedały ponad 1 miliona funtów na paszteciki w Land Down Under.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *